Recopilatori by Maties#1


(Clica sobre el títol de les cançons per escoltar-les)

01 - AFGHAN WHIGS - Miles iz Ded (Bonus Track)

02 - CELL - Fall
03 - MEICES - Daddy's gone to California
04 - HAZEL - J. Hell
05 - THE CHAMELEONS - Nostalgia
06 - THE DREAM SYNDICATE - That' what you always say
07 - SUGAR - A good idea
08 - THE POSIES - Solar sister
09 - SUNNY DAY REAL ESTATE - In circles
10 - ERIC'S TRIP - Haze
11 - WHIPPING BOY - We don't need nobody else
12 - SUPERCHUNK - Precision Auto
13 - PEARL JAM - Rearviewmirror
14 - SAMMY - Babe come down
15 - MAGIC DIRT - Daddy

3 comentaris:

Sa 5! Sa 5! THE CAMELEONS - Nostalgia MOLT BONA aquesta Maties!! L'has endevinada...

"...Despite my fear it helps to
Share my nostalgia with you

Tomorrow I remember yesterday
Tomorrow, remember yesterday
Tomorrow, remember yesterday
Tomorrow I remember yesterday..."

*A pesar de la meva por m'ajuda
compartir la nostàlgia amb tu

Demà Me'n recordaré d'ahir...*

Algo així diu... Doncs a jo me sembla genial, a més parlant del Malafama que millor que compartir tots junts sa nostàlgia... i pensar que demà (4 d'Abril) me'n recordaré d'ahir (aquells anys dins es Malafama).
Fantàstic el recopilatori tot sencer!

Maties, cabrón, m'has escanetjat el cervell a que...? Gran recopilatori Malafamero.
Peter: ets un poeta!!!

Ostres!! Ara m'has fet venir a nes cap un poema den Biel Florit (poeta de Sineu) que diu més o manco així:

"entr a nes bar i me diuen: mira'l quin poeta!
amb to de semiburleta"
- - -
M'he equivocat traduint? o és que ho he endevinat? jeje
Jo som molt xarrec amb això de s'anglès, ho reconec...
- - -
Lisbeth... jajaja no soc un poeta (que més hauria de demanar a n'aquesta existència si ho fos?)

Ara en serio, jo tenc 25anys fets fa poc, vaig entrar dues vegades domés a nes Malafama i ses dues perquè es meu cosi cansat de que li donàs creu me va dir: "venga! vendràs però domés una estona!" Ho has d'entendre jo era "un ninet". Ara bé, si me demanes que record, doncs lo primer, es primer cop que me varen obrir sa porta record que sonava "Where is my mind" des Pixies ...ja me diràs! què volies que els hi passes a n'aquells timpans tan tendrals? Sa varen enganxar a nes Pixies. El segon cop vaig obrir jo la porta, i (supòs que en Pep) me va empotrar en tota sa cara s'HIMNE des Malafama... i de fons sonava una cançó que mai he pogut esborrar: He-man de Magic Dirt.

Ara tenc ganes de tornar treure es vaqueros aquells espanyats que he hagut d'amagar sempre de mo mare perquè no me'ls tiràs a sa basura, i arruar sa camiseta dels The Clash que vaig heretar del meu cosí.

Esper que mos coneguem tots dia 4 d'Abril!

Salut i Música!!!

Publica un comentari a l'entrada